niedziela, 23 grudnia 2012

DOM



Gdy patrzę na zdjęcia mojego DOMU, których mam pełno, odczuwam tak straszny żal, ból, tak straszną tęsknotę. To BYŁ mój prawdziwy dom, ukochany, żyjący, cudny, roztaczający nade mną swoje cudne, bezpieczne ramiona, smutny gdy ja i radosny gdy ja wesoła. Piękny. Majestatyczny. Wielki. O kamiennych ścianach, z łukami, sklepieniami moimi ukochanymi. Z 4 wyjściami do cudownego, bajkowego ogrodu. Oddzielający mnie swoimi bezpiecznymi ścianami przez złymi ludźmi, przed fałszywym światem. Ta tęsknota jest tak fizyczna. Jedyny sens tej zmiany, tej dobrowolnej rezygnacji z tego cudu, z tego klejnotu mojego największego jest Ona, Sara – patrząca na mnie swoimi cudnymi oczami, przytulona do mnie swoim kochanym ciałkiem. Gdybym tego nie zrobiła – jej przy mnie by nie było. Więc warto. Było warto. Jest warto. Poświęcenie czegoś co się kocha dla kogoś kogo się kocha. Dla innego poczucia bezpieczeństwa. Dla spokoju w dziwne ramki ubranego.
Ten, w którym mieszkam teraz to coś tymczasowego, niestałego, to nie mój dom. To tylko miejsce, które ma czemuś służyć.
A prawdziwego domu będę nadal szukać. I wierzę , że znajdę. Że gdzieś jest i na mnie czeka. Nie jak Miłość. Swoją miłość już przeżyłam. Już znalazłam. I jest we mnie i zawsze będzie. Nie potrzebuję ludzi i ich namiastek. Potrzebuję znaleźć Dom, moje miejsce na Ziemi, ale spokojnie, bez pośpiechu, mam czas. To będzie miejsce, które da nam wszystkim spokój i poczucie bezpieczeństwa. Spokój przede wszystkim. I będzie taki o jakim marzyłam gdy kilka lat temu byłam najszczęśliwszą kobietą na świecie i którego szkic zrobiłam smażąc się pod moim ukochanym kreteńskim słońcem, w którym wszystko będzie miała swoje miejsce i swój sens. W jakim kraju go znajdę? Tego jeszcze nie wiem. Zaletą a może wadą mojego charakteru jest to, że nie potrafię stać w miejscu, że stateczność to słowo, którego nie ma w moim słowniku ;-) Ale nie ma nic przyjemniejszego w życiu niż poszukiwanie szczęścia.




























 Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83), jakiekolwiek korzystanie z treści tego bloga lub zdjęć, które są na nim zamieszczone, bez wiedzy i zgody właściciela, jest zabronione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz